KU NetID Password'üm Çalışmıyor!
KU hesabınıza ait “KU NetID Password’ünüzü” kullandığınızdan emin olunuz. Uzun süredir aynı parolayı kullanıyorsanız, link‘i ziyaret ederek yeni bir “KU NetID Password” belirleyiniz.
Yazıcı gönderdiğim çıktıları artık kabul etmiyor!
Yazıcının çevrim dışı olmadığından emin olunuz. Yazıcıyı çevrim dışı olarak görüyorsanız; sbm üzerinden baskı sunucusuna yeniden bağlanınız. “\\print\kuprint” (\\westprint\westprint\ for west campus). Lütfen kurulum kılavuzunu kontrol ediniz.

Hızlı bir çözüm için bilgisayarınızı yeniden başlatınız.

“Yazıcılar ve cihazlar” menüsünden eski yazıcılarınızı kaldırınız.

“Novell Iprint Client” programını bilgisayarınızdan kaldırınız.

Yazıcıya gönderdiğim gönderdiğim baskıyı ne kadar süre saklayacak?
“Find-Me” yazıcılar gönderdiğiniz baskıları 2 saate kadar bekletirler.
Yazıcıya yanlış bir iş gönderdim çıktı almak istemiyorum!
Bilgisayarınızda bulunan yazıcı iş kuyruğundan veya kullanmakta olduğunuz yazıcının dokunmatik ekranından işi silebilirsiniz.
Kendi kağıdımı kullanabilirmiyim?
Kendinize ait kağıdı kullanmak isterseniz, lazer yazıcılarla kullanılmak üzere yapılmış ve makul bir boyutta olduğu sürece kullanabilirsiniz. Yazdırma işini göndermeden önce,yazıcının kağıt kaynağını (manual paper feed) elle kağıt ekleme olarak ayarlayın. Baskı cihazında yazdırma işini çıkardıktan sonra, yan panelden elle kağıt ekleme tepsisini açın ve kağıdınızı tepsinin içine yerleştirin. Gerekirse kağıt klavuzlarını ayarlayın.
Yazıcı hesabımı nasıl görebilirim?
“PaperCut web application”, sayfasına giriş yaparak gerekli bütün bilgilere erişebilirsiniz.
Aldığım baskı sayısından daha fazla kredim gidiyor!
Papercut “donanımsal kontrol” özelliğine sahiptir. Lütfen cihazınızdan ne kadar çıktı aldığınızdan emin olun.
PDF Baskısı alamıyorum!
Doğru PDF versiyonundan çıktı aldığınızdan ve yazıcı güvenlik bölümünden PDF dökümanı izni verildiğininden emin olunuz.