BT Hizmet Masası arıza ve taleplerinizi ilk ileteceğiniz birimimizdir. Hizmet Masası Çalışanları gelen çağrıları telefonda çözmeye çalışır. Telefonda çözdüğü işi uygun kategoride bir istek oluşturup, işi kapatır. Telefonda çözülemeyen işler ilgili bölümlere veya saha ekibine yönlendirilir.

BT Hizmet Masası hafta içi 07:30 – 17:15 arasında tam donanımla destek vermektedir. Hafta içi 17:15 – 20:30 arası kısıtlı olarak hizmet vermektedir.
Cumartesi günleri ise 08:30 – 16:30 arası BT nöbetçisi ile kısıtlı olarak hizmet vermektedir.

BT Hizmet Masasına telefon ile kampüs içinde 1111 dahili numaradan, kampüs dışından 0212 338 11 11 nolu numaradan ulaşılmaktadır

it@ku.edu.tr  adresine gönderilen e-postalar, sistemde otomatik olarak istek oluşturur. Web servisi ile https://it-trackit.ku.edu.tr  sayfasından KU NetID ve KU NetID Password ile sisteme giriş yapılarak istek oluşturulabilir.